تبلیغات
سایت تفریحی و علمی همراز - رژیم غذایی برای کسانی که میخواهند چاق شوند
سایت تفریحی و علمی همراز
آدرس جدید ما: http://jj22.mihanblog.com
اخبار جام جهانی 2014، اخبار تیم ملی در جام جهانی 2014،

حشره كش برقی RIDDEX با تخفیف فوق العاده!!

قیمت ها شکسته شد!! گران نخرید!!

یك وسیله استثنایی كه ساختمان رو برای

جانورای موزی تبدیل به یك فضای آزار دهنده می كنه !!!

آیا از دست حشرات موزی داخل منزل عاصی شده اید !!!

دیگه لازم نیست غریبه ها را بیارید

كه در گوشه و كنار زندگیتون تا محل كارتون سمع بپاشند

RIDDEX وسیله ای در عرصه نبرد با موجودات موزی انقلابی به پا كرده !!!

فقط كافی اونو به پریز برق بزنید ...

مناسب برای پاكسازی منزلتان از تمام جانوران و حشرات موزی و مزاحم

برای همیشه از شر موش، سوسك درشت آمریکایی، مورچه و عنكبوت در منزل خود راحت شوید

بوی بد و غیر قابل تحمل اسپری ها را فراموش كنید ...

بهترین راه حل برای از بین بردن حشرات و جانوران موزی

این دستگاه با تمام چیز هایی كه تا به حال دیدید متفاوت هست!!!


قیمت ها شکسته شد!! گران نخرید!!

قیمت : 32400تومان
قیمت : 27000
تومان

خرید حشره كشی برقی RIDDEX و پرداخت درب منزل


توضیحات بیشتر



بازدید : مرتبه
تاریخ : دوشنبه 21 شهریور 1390
رژیم غذایی برای کسانی که میخواهند چاق شوند

hamraz.biz

اگر می خواهید چاق شوید و اضافه وزن پیدا کنید حتما توصیه می کنیم این مطلب را بخوانید…

همین حالا قلم و کاغذ را بردارید ، یک خط کسری بکشید، بالای این خط وزنتان را به کیلوگرم و زیر آن قدتان را بر حسب متر به توان ۲ بنویسید ، حاصل کسر را که به دست آوردید اگر ۱۸ یا کمتر از آن بود، این گزارش را بخوانید، چون گزارش ما درباره شیوه‌های چاق شدن لاغرهاست ؛ همان‌ها که حاصل کسرشان ۱۸ یا کمتر از آن شده است.
نام آزمایشی که درباره آن صحبت کردیم BMI است که از شیوه‌های علمی تعیین چاقی یا لاغری افراد محسوب می‌شود. بر اساس این آزمایش کسانی که حاصل کسرشان بین ۲۰ تا ۲۵ باشد وزن طبیعی و کسانی که کسرشان ۲۵ به بالا باشد اضافه وزن دارند.
اما اگر حوصله حساب و کتاب‌های پیچیده را ندارید، راهی برای محاسبه سرانگشتی این که لاغر یا چاق هستید هم وجود دارد. اگر مرد هستید قدتان را به سانتی‌متر بنویسید و از ۱۰۰ کم کنید حاصل این تفریق وزن تقریبی ایده‌آل شما را نشان می‌دهد، اما اگر زن هستید باید قدتان را به سانتی‌متر بنویسید و به جای ۱۰۰ از ۱۰۵ کم کنید البته این که جثه و سن شما چقدر باشد هم در وزن ایده‌آل‌تان دخیل است، اما به هر حال این محاسبه، رقمی تقریبی از وزنی که باید داشته باشید را به شما ارائه می‌دهد.

گام اول:

برلیانت بزرگمهر، مشاور تغذیه و رژیم درمانی در گفتگو با جام‌جم نخستین قدم برای چاق شدن را پیدا کردن دلیل آن می‌داند چرا که معتقد است بسته به نوع لاغری راه درمان آن هم متفاوت است. مسوول کمیته آموزش همگانی انجمن تغذیه ایران، در این باره به ذکر مثال‌هایی می‌پردازد و می‌گوید: یکی از دلایل لاغری، پرکاری غده تیروئید است که باعث افزایش سوخت و ساز در بدن می‌شود. در این صورت هر چقدر هم غذا بخورید به دلیل سوخت و ساز بالای بدن، لاغر می‌مانید.
به گفته او، عامل دیگر لاغری بیماری بی‌اشتهایی عصبی است و بیمارانی که بی‌اشتهایی عصبی دارند برای چاق شدن باید ابتدا، عوامل استرس‌زا را در ‌اطراف خود کاهش دهند.
از سویی دیگر برخی افراد، لاغری را از خانواده‌های‌شان به ارث می‌برند که به گفته این مشاور تغذیه معمولا پس از طی دوران نوجوانی و جوانی، چاق می‌شوند. بنا به تعریف بزرگمهر، لاغری وقتی ایجاد می‌شود که دریافت انرژی از طریق مواد غذایی کمتر از مصرف آن در بدن باشد.
او اظهار می‌کند: لاغر‌ها به ۲ گروه سالم و بیمار تبدیل می‌شوند. لاغرهای سالم، معمولا در طول زمان اضافه وزن پیدا می‌کنند، اما لاغر‌های بیمار، کم غذا هستند و مواد مغذی لازم به آنها نمی‌رسد و به همین دلیل باید به پزشک مراجعه کنند.

گام دوم
اگر شما از آن دست لاغر‌های رنجور باشید که دلیل اصلی لاغریتان فقط رژیم بد غذایی است خیلی آسان می‌توانید با تغییر این رژیم، به مرور زمان وزنتان را به حد مطلوب برسانید.

بزرگمهر درباره راه‌های چاق شدن با تغییر رژیم غذایی می‌گوید: در رژیم غذایی برای چاق شدن‌ از غذاهای کم‌حجم و پرکالری مانند کره، عسل، خرما و مغز دانه‌ها استفاده کنید.

برخی لاغر‌ها برای چاق شدن سراغ مواد غذایی پرخطر می‌روند مثلا میزان روغن غذایشان را زیاد می‌کنند یا شکر و شیرینی را در رژیم غذایی‌شان افزایش می‌دهند؛ در حالی که این مشاور تغذیه چنین روشی را بشدت رد می‌کند و معتقد است این نوع روش‌ها به سلامت لاغر‌ها آسیب می‌رساند و حتی احتمال دارد باعث بیماری‌های قلبی و عروقی شود!

گام سوم
محیطی که لاغر‌ها در آن غذا می‌خورند به گفته بزرگمهر باید دلچسب و مطلوب باشد. فرد لاغری که می‌خواهد با غذا‌خوردن چاق شود، باید غذایش را در محیطی به دور از استرس بخورد.

بزرگمهر می‌گوید: اگر لاغرید سفره‌تان را رنگین کنید حتی اگر شده با شاخه گلی. غذایتان باید خوش طعم و خوشبو باشد و به هیچ وجه ‌ با اصرار دیگران، زیادتر از حد توان‌تان غذا نخورید چون در این صورت از غذا دلزده می‌شوید و در دفعات بعدی حوصله خوردن نخواهید داشت.
او می‌افزاید: زیاد کردن وعده‌های غذایی یکی از راه‌های چاق شدن است، حتی اگر در هر وعده میزان غذای مصرفی‌تان کم باشد. بنا بر گفته‌های این مشاور تغذیه، خوردن آب با فاصله کمی از آغاز یا پایان وعده‌های غذایی، برای لاغر‌ها ضرر دارد، چون شیره‌های گوارشی را رقیق می‌کند و غذا به درستی هضم نمی‌شود.

گام چهارم
شما هم شنیده‌اید برخی لاغر‌ها می‌گویند اگر ورزش کنند آب می‌شوند و به همین دلیل در طول رژیم غذایی‌شان برای چاق شدن، از جایشان تکان نمی‌خورند، می‌دانید نتیجه‌اش چه می‌شود؟ یک شکم قلنبه !
مسوول کمیته آموزش همگانی انجمن تغذیه ایران در این زمینه تاکید می‌کند: ورزش نکردن در لاغر‌ها باعث چاقی موضعی می‌شود و برای جلوگیری از چنین اتفاقی، آنها باید ورزش و پیاده‌روی را در برنامه‌های روزانه خود بگنجانند.
او می‌گوید: بی‌تحرکی عضلات لاغر‌ها را ضعیف می‌کند در حالی که ورزش عضلات آنها را قوی و بزرگ می‌کند و حتی بر اشتهای‌شان اثر می‌گذارد. بزرگمهر البته تاکید می‌کند که پیاده‌روی نباید با فاصله‌ای نزدیک از آغاز غذا خوردن انجام شود چون احتمال دارد، اشتها را کور کند و به همین دلیل باید میان ورزش و غذا خوردن فاصله بیندازید.




برچسب ها: برای چاق شدن، دلیل لاغری را بفهمید، برنامه تغذیه برای چاقی بیماری بیماری بی‌اشتهایی، تغذیه صحیح، رژیم غذایی برای كسانی كه میخواهند چاق شوند، رژیم خوشمزهف رژیم غذای عصبی، عضلات، عضلات لاغر‌ها، لاغر شویم؟، لاغر شکمف قلنبه نشوید!، چطور غذا بخوریم؟ف چگونه دلیل لاغری را بفهمیم؟، گام اول برای چاق شدن،
ارسال توسط همراز
آرشیو مطالب
صفحات جانبی
پیوند های روزانه
تبلیغات